flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Робота суду із запитами на отримання публічної інформації за 2016 рік

(завантажити документ)

Розгляд запитів на інформацію Луганським окружним адміністративним судом здійснюється відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». 

 

Протягом 2016 року до суду надійшло 41 запит на отримання публічної інформації, з них:

По категорії запитувачів: фізичні особи – 21 запит; юридичні особи – 20 запитів, з яких від об’єднання громадян без статусу юридичної особи надійшло 13 запитів;

За формою надходження: особисто – 1; поштою – 13; електронною поштою – 27, із яких, 15 запитів надійшло на адресу суду від Державної судової адміністрації України та 1 запит від Ради Суддів України за належністю у відповідності до вимог ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;   

За результатами розгляду запитів:

- на 14 запитів, що подані із посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації», і стосувалися:

1) розгляду адміністративних справ, - роз’яснено, що дані запити не належать до сфери дії вказаного Закону та повідомлено про стан розгляду справ (2 запити);

2) колективного звернення мешканців буд. 18-a по вул. Космонавтів, м. Сєвєродонецька до Луганської обласної військово-цивільної адміністрації, судом розглянуто, проведено перевірку та порушень з боку суду не виявлено;

3) питань створення та функціонування Луганського окружного адміністративного суду, роз’яснено, що суд є органом судової влади України, утвореним у порядку ст.ст. 106, 124 Конституції України; органом судової влади, який захищає права громадян України у порядку ч. 1 та 2 ст. 55 Конституції України та фінансується у відповідності до вимог ст. 130 Конституції України (11 запитів);

- на 4 запити відмовлено у наданні інформації, у тому числі, з таких підстав:

1) запит, який згідно законодавства України не відноситься до компетенції Луганського окружного адміністративного суду, у встановлений термін був надісланий за належністю до відповідного розпорядника інформацією, про що письмово проінформовано запитувача;

2) запитувачем не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (1 запит);

3) Луганський окружний адміністративний суд не є розпорядником запитуваної інформації, оскільки не володіє і не зобов’язаний володіти відповідно до своєї компетенції, передбаченої законодавством, інформацією щодо якої зроблено запит (2 запити);

- на 23 запити надано публічну інформацію, в межах компетенції суду, зокрема, питання щодо забезпечення суду ІПТКС, доступності суду МНГ, кадрової політики суду та публічної інформації, що стосується здійснення судом та суддями своїх повноважень, у тому числі щодо: нагородження суддів, списків суддів за різними критеріями (призначення на посаду, виконання повноважень з відправлення правосуддя, причини нездійснення правосуддя тощо), автобіографії суддів, декларацій суддів за 2014-2015 роки та розміщення їх на сайті, розмір суми витрат на суддівську винагороду суддям, особливо суддям, які без повноважень, а також, чим саме займаються судді без повноважень.

Запитувачам на отримання публічної інформації відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» роз’яснено порядок оскарження відмови у задоволені запиту на інформацію.

У звітному періоді випадків оскарження рішень, прийнятих судом за результатами розгляду запитів на отримання публічної інформації, в порядку ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» не було.

Усі запити на отримання публічної інформації опрацьовані у повному обсязі, належним чином та у встановлений законом термін.  

З аналізу доступу до публічної інформації вбачається, що Революція Гідності викликала сплеск громадянської активності у нашій країні в цілому, особливо до судової реформи в Україні, у тому числі, з приводу проходження суддями публічної служби на фоні внесених змін до діючого законодавства, шляхом посилення ролі діючих громадських і політичних об’єднань, а також зростання поінформованості суспільства щодо правових можливостей такого доступу. Наявність такого суспільного інтересу свідчить про громадський контроль за дотриманням законів, передусім суб’єктами владних повноважень, на захисті яких стоїть адміністративна юстиція.

З огляду на викладене, Луганський окружний адміністративний суд є прозорим та відкритим у своїй діяльності.

 

Відділ діловодства та обліку

звернень громадян (канцелярія)