Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Розгляд запитів на інформацію Луганським окружним адміністративним судом здійснюється відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Протягом 2016 року до суду надійшло 41 запит на отримання публічної інформації, з них:
По категорії запитувачів: фізичні особи – 21 запит; юридичні особи – 20 запитів, з яких від об’єднання громадян без статусу юридичної особи надійшло 13 запитів;
За формою надходження: особисто – 1; поштою – 13; електронною поштою – 27, із яких, 15 запитів надійшло на адресу суду від Державної судової адміністрації України та 1 запит від Ради Суддів України за належністю у відповідності до вимог ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
За результатами розгляду запитів:
- на 14 запитів, що подані із посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації», і стосувалися:
1) розгляду адміністративних справ, - роз’яснено, що дані запити не належать до сфери дії вказаного Закону та повідомлено про стан розгляду справ (2 запити);
2) колективного звернення мешканців буд. 18-a по вул. Космонавтів, м. Сєвєродонецька до Луганської обласної військово-цивільної адміністрації, судом розглянуто, проведено перевірку та порушень з боку суду не виявлено;
3) питань створення та функціонування Луганського окружного адміністративного суду, роз’яснено, що суд є органом судової влади України, утвореним у порядку ст.ст. 106, 124 Конституції України; органом судової влади, який захищає права громадян України у порядку ч. 1 та 2 ст. 55 Конституції України та фінансується у відповідності до вимог ст. 130 Конституції України (11 запитів);
- на 4 запити відмовлено у наданні інформації, у тому числі, з таких підстав:
1) запит, який згідно законодавства України не відноситься до компетенції Луганського окружного адміністративного суду, у встановлений термін був надісланий за належністю до відповідного розпорядника інформацією, про що письмово проінформовано запитувача;
2) запитувачем не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (1 запит);
3) Луганський окружний адміністративний суд не є розпорядником запитуваної інформації, оскільки не володіє і не зобов’язаний володіти відповідно до своєї компетенції, передбаченої законодавством, інформацією щодо якої зроблено запит (2 запити);
- на 23 запити надано публічну інформацію, в межах компетенції суду, зокрема, питання щодо забезпечення суду ІПТКС, доступності суду МНГ, кадрової політики суду та публічної інформації, що стосується здійснення судом та суддями своїх повноважень, у тому числі щодо: нагородження суддів, списків суддів за різними критеріями (призначення на посаду, виконання повноважень з відправлення правосуддя, причини нездійснення правосуддя тощо), автобіографії суддів, декларацій суддів за 2014-2015 роки та розміщення їх на сайті, розмір суми витрат на суддівську винагороду суддям, особливо суддям, які без повноважень, а також, чим саме займаються судді без повноважень.
Запитувачам на отримання публічної інформації відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» роз’яснено порядок оскарження відмови у задоволені запиту на інформацію.
У звітному періоді випадків оскарження рішень, прийнятих судом за результатами розгляду запитів на отримання публічної інформації, в порядку ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» не було.
Усі запити на отримання публічної інформації опрацьовані у повному обсязі, належним чином та у встановлений законом термін.
З аналізу доступу до публічної інформації вбачається, що Революція Гідності викликала сплеск громадянської активності у нашій країні в цілому, особливо до судової реформи в Україні, у тому числі, з приводу проходження суддями публічної служби на фоні внесених змін до діючого законодавства, шляхом посилення ролі діючих громадських і політичних об’єднань, а також зростання поінформованості суспільства щодо правових можливостей такого доступу. Наявність такого суспільного інтересу свідчить про громадський контроль за дотриманням законів, передусім суб’єктами владних повноважень, на захисті яких стоїть адміністративна юстиція.
З огляду на викладене, Луганський окружний адміністративний суд є прозорим та відкритим у своїй діяльності.
Відділ діловодства та обліку
звернень громадян (канцелярія)