До уваги осіб, які беруть участь у справі !
Відповідно до розділу І пункту 3 Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України (надалі Інструкція), створення електронних документів здійснюється відповідно до Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги", наказу Міністерства юстиції України від 11 листопада 2014 року N 1886/5 "Про затвердження Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2014 року за N 1421/26198.
Відповідно до розділу ІІ п. 8 Інструкції додаткові документи (матеріали), що стосуються розгляду конкретної судової справи, яка перебуває у провадженні суду, у тому числі заяви про відвід, реєструються за датою їх надходження до суду. У разі надходження цих документів у день розгляду справи в суді вхідні документи реєструються також за часом їх надходження.
У зв’зку з чим звертаємося до Вас з проханням надсилати документи на електронну пошту (inbox@adm.lg.court.gov.ua) завчасно, до дати засідання, для своєчасного надходження та передачі документів судді та дієвого процесуального розгляду.