Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом керівника апарату Луганського окружного адміністративного суду від 16 березня 2015 року № 11/А-од |
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації
Додаток 1
Луганський окружний адміністративний суд
Назва структурного підрозділу_______________________________________________
Заявка на виписку рахунку для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації
від ___ ______________201_ року
Послуга, що надається |
Кількість сторінок |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
|
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
|
Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
|
Відповідальна особа ______________________ ______________________
Додаток 2
до Інструкції про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації, затвердженої наказом від 16.03.2015 № 11/А-од
у редакції наказу від 10.02.2020 № 3/А-од
Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів
Послуга, що надається |
Норми витрат за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки |
Примітка. Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів
Додаток 3
до Інструкції про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації, затвердженої наказом від 16.03.2015 № 11/А-од
у редакції наказу від 10.02.2020 № 3/А-од
Надавач послуг: Луганський окружний адміністративний суд
Реєстраційний рахунок:
МФО банку:
Код ЄДРПОУ:
Банк отримувача:
Отримувач коштів:
Платник: __________________________________________________________________
РАХУНОК №_______
від «____» ________________ 20 ___ року
№ з/п |
Найменування |
Вартість виготовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн. |
Кількість сторінок од. |
Ціна (без ПДВ), грн. |
1. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
2. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
3. |
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
4. |
Витрати на виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
|
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
Всього до сплати:
____________________________________________________________________
(сума прописом)
Керівник апарату суду _______________ ____________
(підпис) (ПІБ)
Начальник відділу - головний бухгалтер
відділу планово-фінансової діяльності,
бухгалтерського обліку та звітності _______________ ____________
(підпис) (ПІБ)