flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оскарження неналежної поведінки працівника суду

Дії та бездіяльність працівника апарату суду можуть бути оскаржені особою, яка вважає, що її права порушено.

Статтею 40 Конституції України передбачено право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Громадянин може подати скаргу на рішення, дії або бездіяльність працівника Луганського окружного адміністративного суду в порядку підлеглості вищому органу особисто або через уповноважену ним особу. Скарга в інтересах неповнолітніх і недієздатних осіб подається їх законними представниками.

Статтею 17 Закону України «Про звернення громадян» передбачено, що скарга на дії, що оскаржуються, може бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня протягом одного року з моменту його прийняття, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням. Скарги, подані з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються.

Пропущений з поважної причини термін може бути поновлений органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу.

Рішення вищого державного органу, який розглядав скаргу, в разі незгоди з ним громадянина може бути оскаржено до суду в термін, передбачений законодавством України.

Якщо ж під час візиту до Луганського окружного адміністративного суду Ви штовхнулися з неналежною поведінкою працівника апарату суду, Ви можете поскаржитися на таку поведінку:

 - на ім'я Голови суду;

 - та/або керівника апарату суду.

Звернення, пропозиції (зауваження), заяви (клопотання), скарги до Луганського окружного адміністративного суду можуть бути подані через канцелярію суду, направлені поштою (на адресу: 93402, Луганська область, м. Сєвєродонецьк. проспект Космонавтів, 18), надіслані на електронну адресу суду: inbox@adm.lg.court.gov.ua, а також можливо усно поскаржитись на дії працівника апарату під час особистого прийому керівництвом суду згідно графіку.

Звернення і скарги громадян та представників юридичних осіб з приводу розгляду конкретних судових справ по суті Луганським окружним адміністративним судом не приймаються і не розглядаються.

Звернення має бути чітким та обґрунтованим, містити лише правдиві відомості, а не певні здогадки чи припущення;

У зверненні має бути зазначено: 

1) найменування органу, посадової особи, якому (якій) адресується заява;

2) прізвище, ім'я, по-батькові скаржника, адреса місця проживання, номер телефону, адреса електронної пошти (якщо є);

3) назва документа (скарга на дії/бездіяльність працівника апарату суду);

4) інформація про те, у чому саме полягають неналежні дії працівника суду з посиланням на докази, які підтверджують викладені обставини;

5) вимоги, які висуваються у зв'язку з неналежною поведінкою працівника суду;

6) перелік доданих матеріалів;

7) підпис скаржника із зазначенням дати.

У випадку подання заяви від імені особи її представником, повноваження представника мають бути підтверджені відповідним документом, зокрема, довіреністю (копію, якої потрібно додати до заяви).

Відповідно до частини 1 статті 155 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» організаційне забезпечення роботи суду здійснює його апарат, який очолює керівник апарату. Згідно пункту 3 частини 1 статті 24 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» контроль за ефективністю діяльності апарату суду здійснює голова.

Відповідно до частини 5 статті 155 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» керівник апарату суду призначає на посаду та звільняє з посади працівників апарату суду, застосовує до них заохочення та накладає дисциплінарні стягнення.