flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про результати анкетування у листопаді-грудні 2015 року

ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ

 

У період з 23 листопада 2015 року по 08 грудня 2015 року у приміщенні Луганського окружного адміністративного суду шляхом анкетування проведено анонімне опитування громадян-відвідувачів суду, метою якого стала оцінка доступності правосуддя, ефективності організації роботи суду, незалежність та неупередженість суддів під час судового розгляду справ, розроблення відповідних заходів для зміцнення довіри громадян до судової влади та удосконалення діяльності роботи суду.

Анкета анонімного опитування містила у собі питання щодо роботи Луганського окружного адміністративного суду, його структурних підрозділів, працівників апарату суду, їх зовнішнього вигляду, ставлення до відвідувачів суду, наявності зразків документів, дотримання суддями процедури судового розгляду, функціонування судової системи України в цілому.

Підсумовуючи результати первинного опитування за новим місцезнаходженням суду у м. Сєвєродонецьку, повідомляємо, що у проведенні анкетування взята участь 14 респондентами, середній вік яких становив до 35 років – 8 осіб, від 35 до 55 років – 6. Серед респондентів 10 осіб – жінки, що становить 71 % від загальної кількості опитаних.

Слід зауважити, що всі респонденти вже неодноразово зверталися до державних установ за отриманням послуг.

Метою звернення респондентів до суду стало: участь у судовому засіданні - 52 %, отримання копій процесуальних документів, подання до канцелярії суду різного виду документів, отримання інформації - 42 %.

Проведеним анкетуванням з’ясовано, що джерелом отримання інформації щодо діяльності суду для 38 % респондентів є інтернет – веб-сайт Луганського окружного адміністративного суду, 48 % отримують інформацію особисто у приміщенні суду.

Загалом підсумки анкетування свідчать, що респонденти в цілому задоволені організацією роботи суду, якістю та доступністю інформації для відвідувачів суду, умовами перебування у приміщенні суду. Так, 50 % респондентів оцінили повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду на «відмінно», 36 % - «добре»; зручність умов перебування в суді на «добре» оцінюють 57 % респондентів; 64 % оцінюють організацію роботи суду на «добре».

Також анкета містила блок питань, направлених на з’ясування рівня довіри громадян до судової влади в Україні та безпосередньо до Луганського окружного адміністративного суду. Так, 79 % респондентів вважають, що адміністративні суди є важливим елементом судової системи та, що суд під час розгляду адміністративної справи є незалежним та неупередженим. Анкетуванням також з’ясовано, що 86 % опитаних довіряють суддям Луганського окружного адміністративного суду, при цьому 46 % «скоріше так» довіряють судовій владі в Україні. Тільки 7 % респондентів не довіряють Луганському окружному адміністративному суду та 8 % судовій владі в Україні.

Незважаючи на досить позитивну оцінку різних аспектів функціонування суду, анкетування дозволило виявити кілька проблемних питань. Зокрема, серед змін, яких на думку респондентів потребує суд, є побажання скорішого завершення ремонтних робіт будівлі суду, завчасного повідомлення сторін про неявку у судове засідання іншої сторони та про відкладення розгляду справи судом, зміни встановленого графіку видачі виконавчих листів та їх дублікатів, прискорення розгляду адміністративних справ.

Підсумки дослідження буде використано для належного реагування та вжиття можливих заходів щодо усунення недоліків в організації роботи суду. Разом з тим, більшість зауважень стосується обставин, що виникли з незалежних від суду причин. Так, наприклад, побажання прискорення розгляду адміністративних справ пов’язано із побажанням збільшення кількості суддів суду, яке до компетенції суду не відноситься. Побажання щодо завчасного повідомлення сторони про неявку іншої сторони у судове засідання та відкладення розгляду справи можливо реалізувати тільки шляхом внесення відповідних змін до процесуального закону на законодавчому рівні.

Як вважає голова суду, періодичне анкетування громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи суду та прозорості судової системи.

Підсумовуючи результати анкетування, вважаємо, що мета його проведення у повній мірі досягнута.

 

Керівництво та колектив Луганського окружного адміністративного суду висловлює свою вдячність усім відвідувачам, які взяли участь в опитуванні.