flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Дякуємо відвідувачам суду, які прийняли участь в опитуванні

19 листопада 2020, 08:10

Судова влада, продовжує запровадження політики забезпечення якості роботи суду та судової досконалості шляхом дотримання міжнародних еталонів.

У 2020 році Луганським окружним адміністративним судом в п’яте проведено комплексне оцінювання роботи суду за модулем «Задоволеність роботою суду учасниками проваджень». Обрана нами методологія є не лише збором інформації та звітуванням, а є безперервним циклом покращення якості роботи суду.

За період проведення Луганським окружним адміністративним судом анкетного онлайн-опитування відвідувачів суду та учасників судових процесів в опитуванні прийняло участь 49 респондентів.

За результатом оцінювання якості роботи суду у 2020 році, в цілому, можна зробити висновок про задоволеність громадян - учасників судових проваджень роботою Луганського окружного адміністративного суду.

Загальна оцінка якості роботи суду за п’ятибальною шкалою у 2020 році дорівнює «4 балам» - «швидше так», що свідчить про задоволеність громадян -  учасників судових проваджень якістю роботи суду за такими вимірами як: доступність суду, зручність та комфортність перебування в суді, повнота та ясність наявної у суді інформації, сприйняття роботи суддів та працівників апарату суду, доброзичливість та професіоналізм працівників апарату суду, дотримання строків судового розгляду, а також вчасністю отримання судового рішення по справі.

Попри досить високу оцінку роботи суду у 2020 році, необхідно звернути увагу на рекомендації респондентів щодо покращення якості роботи суду.

Так, за результатами опитування спостерігається низька оцінка показника сприйняття респондентами обґрунтованості судових рішень, пов’язаних з розглядом конкретних справ, доступності легкого розуміння мови викладення рішення, що теоретично може бути спричинено відсутністю у 20 % респондентів юридичної освіти.

Крім того, переважна більшість респондентів вважає недостатньою кількість паркувальних місць біля будівлі суду, що викликає незручності під час паркування авто.

На інтегральний показник «Доступність суду», також, вплинула відповідь респондентів щодо неможливості дозволити собі витрати на послуги адвоката, що швидше залежить від економічної ситуації в країні, а не від якості роботи суду.

На думку користувачів судових послуг, усунення саме цих недоліків позитивно вплине на подальшу організацію судового процесу та якість розгляду судових справ.

Сподіваємось, що інформація одержана під час опитування допоможе нам та переконані, що спільними зусиллями зможемо покращити організацію роботи Луганського окружного адміністративного суду.

 

            Ще раз, Дякуємо відвідувачам суду, які прийняли участь в опитуванні!