Структура Луганського окружного адміністративного суду
Відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» організаційне, документальне, інформаційно-технічне, фінансове, кадрове, матеріально-технічне забезпечення роботи суду, суддів та судового процесу забезпечує апарат суду.
Згідно штатного розпису Луганського окружного адміністративного суду апарат суду становить 128 осіб.
Безпосереднє керівництво апаратом суду здійснює керівник апарату, який забезпечує організацію роботи структурних підрозділів суду, працівників апарату суду, їх взаємодію у виконанні завдань, покладених на апарат суду та несе персональну відповідальність за належне організаційне забезпечення суду, суддів та судового процесу, функціонування автоматизованої системи документообігу суду.
До складу апарату Луганського окружного адміністративного суду входять 5 структурних підрозділів:
- відділ діловодства та обліку звернень громадян (канцелярія);
- сектор обробки архівних матеріалів;
- відділ управління персоналом;
- відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності;
- сектор з питань управління об’єктами державного майна та контролю за їх використанням;
- відділ обліково-статистичної та аналітичної роботи;
- відділ служби судових розпорядників.
Керівництво діяльністю кожного з відділів забезпечує начальник відділу, який несе персональну відповідальність за виконання завдань, покладених на цей відділ.
Відділ діловодства та обліку звернень громадян (канцелярія)
Телефон/факс відділу: (06452) 2-51-70
Адреса електронної пошти відділу: inbox@adm.lg.court.gov.ua
Основні завдання, функції відділу діловодства та обліку звернень громадян:
- забезпечує дотримання єдиного порядку реєстрації, опрацювання, проходження, відправлення та зберігання вхідної та вихідної кореспонденції в суді, у тому числі електронної.
- Надання особам, які беруть участь у справі, інформацію про стан розгляду справи, забезпечення організації видачі сторонам в адміністративному процесі копій судових рішень, виконавчих листів, дублікатів виконавчих листів, аудіо дисків із фіксацією, копій фонограм судового засідання та інших документів, надання справи для ознайомлення.
- Реєстрація та ведення обліку звернень громадян, забезпечення своєчасного розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг, інформаційних запитів громадян та юридичних осіб, у тому числі документів з обмеженим доступом.
- Забезпечення виконання обов'язків із оприлюднення публічної інформації, одержаної чи створеної у межах компетенції суду, та надання доступу до публічної інформації за відповідними напрямками.
- Здійснення періодичного аналізу документообігу суду, виконавської та трудової дисципліни, звернень громадян, запитів на отримання публічної інформації тощо.
- Організація роботи архіву суду.
- Організація роботу Експертної комісії суду.
- Надання методичної допомоги працівникам апарату суду з питань діловодства та архівної справи.
- Здійснення контролю за своєчасним виконанням документів, які підлягають контролю відповідно до затвердженого переліку.
- Контролює виконання окремих ухвал, постановлених суддями Луганського окружного адміністративного суду.
- Інші функції та завдання відповідно до компетенції відділу.
Основні завдання, функції сектору обробки архівних матеріалів:
- приймання від структурних підрозділів (відділів) суду та зберігання архівних документів з різними видами носіїв інформації.
- ведення державного обліку документів Національного архівного фонду та подання відомостей про їх кількість за встановленою формою Державному архіву Луганської області.
- проведення попередньої експертизи цінності документів, що знаходяться на зберіганні, складання та подання на розгляд експертної комісії суду проектів описів справ Національного архівного фонду, описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, описів справ з кадрових питань (особового складу) та актів про вилучення для знищення документів, що не віднесені до Національного архівного фонду.
- організація в установленому Держкомархівом порядку користування архівними документами, видача архівних довідок, виконавчих листів, копій, витягів з документів юридичним особам і громадянам.
- підготовка і передання документів Національного архівного фонду до Державного архіву Луганської області.
Відділ управління персоналом
Телефон/факс відділу: (06452) 2-51-40
Адреса електронної пошти відділу: inbox@adm.lg.court.gov.ua
Основні завдання, функції відділу управління персоналом:
- вивчення потреби в персоналі на вакантні посади в суді, добір персоналу суду, документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення.
- прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності.
- прийом та перевірка документів від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби на відповідність встановленим законом вимогам, повідомлення кандидатів про результати такої перевірки та подання їх на розгляд конкурсній комісії.
- забезпечення планування службової кар’єри, планомірне заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та стимулювання просування по службі з урахуванням професійної компетентності та сумлінного виконання своїх посадових обов’язків;
- організація роботи щодо стажування державних службовців та молоді, проведення внутрішніх навчань державних службовців апарату суду.
- узагальнення потреб державних службовців у підготовці, спеціалізації та підвищенні кваліфікації.
- розгляд пропозицій та підготовка документів щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками.
- організація складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформлення документів про присвоєння відповідних рангів державним службовцям.
- заповнення, облік, зберігання трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників суду, оформлення і видача довідок.
- здійснює організаційні заходи щодо своєчасного подання державними службовцями відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік.
- здійснення обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в суді.
Відділ планово-фінансової діяльності бухгалтерського обліку та звітності
Телефон/факс відділу: (06452) 3-22-50
Адреса електронної пошти відділу: inbox@adm.lg.court.gov.ua
Основні завдання відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності:
- Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Луганського окружного адміністративного суду та складення звітності.
- Відображення у документах достовірної, у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.
- Дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.
- Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.
- Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.
- Проведення аналізу даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розроблення та здійснення заходів щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.
Основні завдання та функції сектору з питань управління об’єктами державного майна та контролю за їх використанням:
- Здійснення матеріально-технічного забезпечення діяльності суду, суддів та працівників апарату суду, підтримання належного внутрішнього порядку в приміщеннях суду.
- Підготовка документів, забезпечення своєчасного виконання підрядних робіт із забезпечення будівництва і ремонту приміщень суду та їх технічного оснащення.
- Проведення технічного обслуговування та своєчасного усунення несправностей електротехнічного обладнання та систем життєзабезпечення приміщень, контролює дотримання працівниками суду правил користування електротехнічним обладнанням.
- Здійснення контролю за належним збереженням та використанням матеріальних цінностей суду, збереженням складських товарно-матеріальних цінностей, додержанням режиму зберігання, ведення обліку складських операцій. Контроль строків служби товарно-матеріальних цінностей, організація складання актів на їх списання.
- Забезпечення належної якості роботи технічного персоналу господарської частини.
Відділ обліково-статистичної та аналітичної роботи
Телефон/факс відділу: (06452) 2-51-70
Адреса електронної пошти відділу: inbox@adm.lg.court.gov.ua
Основні завдання, функції відділу обліково-статистичної та аналітичної роботи:
- Всебічний аналіз результатів діяльності суду.
- Ведення обліку, опрацювання і збереження статистичних даних про діяльність суду.
- Збір, систематизація, обробка інформації щодо діяльності суду;
- Ведення судової статистики, підготовка та подання статистичних звітів до відповідних інстанцій.
- Інформаційне-аналітичне забезпечення суду, суддів та працівників апарату суду.
- Ведення систематизації чинного законодавства.
- Ведення кодифікації та збереження нормативно-правових актів у суді.
- Забезпечення надання документів (довідок, інформацій тощо) за результатами аналізів відповідним судовим органам.
- Здійснення реєстрації судових справ в автоматизованій системі документообігу суду.
- Здійснення обліку і опрацювання первинних даних судової статистики суду.
- Здійснення інформаційно-аналітичного забезпечення суду, суддів та працівників апарату суду.
- Забезпечення статистичною інформацією суддів та працівників апарату суду.
- Здійснення роботи з упорядкування і подання за належністю встановлених форм звітності про роботу суду.
- Інші функції та завдання відповідно до компетенції відділу.
Відділ служби судових розпорядників
Телефон/факс відділу: (06452) 2-51-70
Адреса електронної пошти відділу: inbox@adm.lg.court.gov.ua
Основні завдання відділу служби судових розпорядників:
- Забезпечення додержання особами, які перебувають у суді, встановлених правил.
- Забезпечення виконання учасниками судового процесу та іншими особами, які перебувають у залі судового засідання, розпоряджень головуючого судді в судовому засіданні.
- Взаємодія зі Службою судової охорони, Національною поліцією України, Національною гвардією України щодо підтримання громадського порядку в залі судового засідання та у приміщенні суду.
- Забезпечення неухильного виконання розпоряджень головуючого судді.
- Забезпечення належного стану зали судового засідання, підготовку її до слухання справи, визначення з урахуванням кількості місць конкретні місця розміщення та можливу кількість осіб, які можуть бути присутніми в залі судового засідання.
- Забезпечення дотримання вимог процесуального законодавства з метою обмеження спілкування свідків, які вже були допитані судом, із тими свідками, яких суд ще не допитав.
- Забезпечення виконання вимог процесуального законодавства щодо проведення закритого судового засідання та вжиття заходів до обмеження входу до зали судового засідання сторонніх осіб.
- Сприяє доступу до приміщень суду та зали судового засідання осіб з обмеженими фізичними можливостями під час реалізації ними своїх прав.
Структурні підрозділи Луганського окружного адміністративного суду знаходяться у приміщенні Луганського окружного адміністративного суду за його адресою: 93402, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, проспект Космонавтів, 18
та працюють згідно графіку роботи суду:
понеділок, вівторок, середа, четвер – з 8.00 год. до 17.00 год.
п’ятниця – з 8.00 год. до 15.45 год.
обідня перерва – з 12.00 год. до 12.45 год.
вихідні дні: субота, неділя.
У зв’язку з виборчим процесом у Луганському окружному адміністративному суді встановлюється особливий режим роботи, про що повідомляється додатково шляхом опублікування оголошення на офіційному веб-сайті суду.